Sunday, November 8, 2009

lelaki idaman.


agak EUWW bila bercerita pasal lelaki idaman. sbb mcm nonsense. tapi nak cerita juga.

ok la. bukan idaman sgt. fantasy. haha. mgkin seronok ada bf begini. lol.

1. lelaki suka mumbling mcm seth cohen dlm the oc tu. ye sbb sgt susah nak jmp lelaki byk bercakap yg almost 95% adalah crap. agak tertekan bila kita cakap non stop. tapi dia cume senyum.

2. rockstar. bukan lelaki rock kapak yg asik nak nanyi lagu mendayu2 dan mengundang hujan ketika karok. no offense.

3. mesti tahu main instrument seperti gitar atau drum. dan mungkin piano. tapi bukanlah instrument seperti kerincing. hebat bermain kompang juga tidak termasuk.

4. skater nampak sangat cool. tapi mungkin idaman aku masa aku sekolah tingkatan 3. bukan sekarang. tapi still nampak cool.

5. yang tak payah diberitahu harus pakai ape bila keluar. cth: tidak hanya memakai tshirt buruk bila kluar bersama dinner anniversary. senang cerita. presentable mengikut masa dan ketika.

6. paling benci tengok couple pakai bj sama kaler atau sama corak. wtf? sgt lame. tidak cool. tidak cool. beli baju sama itu tak jadi masalah. pakai baju sama pada waktu yg sama itu mmg masalah.

7. kalau saya tgk lelaki mesti dua benda saya recognize dlu - mata & dimple. dimple ye. bukan nipple.

8. lelaki cool macam T.I

9. pandai menari. seperti chris brown! (yeah. gua mmg kipas susah mati chris brown. jgn ckp byk2)

10. sayang aku sorang aje. lol. sgt tamak. itu mmg pasti.

_______________________
bila tiba-tiba aku ckp soal lelaki idaman mmg maknenye aku betol-betol tak boleh tidor. dan aku betol-betol takde keje.

4 comments:

  1. eh kat cni actually aku ada tgglkn komen.. tp dia dh hilang.. mane pegi? peik pelik! aku dh siap verified dh td..

    ReplyDelete
  2. eh tade pon. ko ni ilang ingatan ke? :(

    ReplyDelete
  3. beb aku rasa ko kena besarkan ckit ko nye comment box ni.. sbb bila part nk verify kan, aku xnmpk the words utk verification & xdpt scroll down not till aku tab tab tab byk kali utk turun ke bawah. dia xcukup besar n causing verification word & 'post comment' menu hidden kat bawah n need to tab to move the page down.. fhm ke babe? :p

    ReplyDelete
  4. paham. tapi tak reti bwat. lol.

    ReplyDelete