Wednesday, November 25, 2009

oi sedeh, lu jangan buat hal boleh tak?


hoh. rasa nak maki aje internet yg superslow. kalau ada modem dpan mata mmg aku da baling sampai hancur. huahuahua.

jgn sedeh sangat bleh tak??

dlu gua sedut movie 15min je skrg jangan kata 15min, 15 jam pon blom tentu. paling panas, dah download file 98% tiba-tiba stuck mcm tu je?

tak hangin plak gua?

hadoooiii!

nak internet laju bleh, tapi tnggu la pkol 3-4 pagi je di mana time tu manusia sedang enak lari-lari kat kaki gunung (dalam mimpilaa). sah-sah la sejak dua menjak ni waktu tidor aku da ter-awal. kadang-kadang pukul 8 tdo. 6 pg baru bgn. haha. celah mana nye nak dload laju?

wawawa. gua sudah give up ngan lu. lu jgn sedeh sgt bleh tak ??

ha. tengok.. tengok? tak panas lak ati ni aih??

No comments:

Post a Comment