Friday, July 16, 2010

persoalan.


kawan aku pernah tanya "kenapa kau suka keluar dengan lelaki?"

ye. 'enak' benar soalan tersebut.

bukan kerana gedik bila memilih untuk keluar dengan askar-askar.

bukan juga kerana perasan hot bila memilih untuk keluar dengan bodyguard yang ramai.


meh aku beritahu kenapa aku lebih senang keluar dengan jejaka berbanding gadis-gadis.

1. kalau keluar dengan perempuan banyak kerenah. even aku yang bawak kereta, selalunya aku yang kena ikut perancangan diorg. patutnya kereta aku, minyak aku, ikut suka aku la kan? haha.

2. dorg kalau keluar tak banyak songeh. ajak sekali, on. tak pikir macam-macam.

3. bila tiba-tiba aku tukar plan last minute dorg tak kisah nak ikut. belasah aje.

4. kalau keluar dengan gadis-gadis, bila ajak buat benda bangang, dorg agak hesitate. so tak best.

5. lelaki tak cepat kecik hati. biar aku sorg je emo. hahaha.

6. dorg boleh tunggu aku pilih barang tanpa aku perlu tunggu dorg pilih barang sebab selalunya dorg tak shopping macam-macam.

7. certain lelaki boleh jadi tukang angkat barang. HAHAHAAHH *ok ni aku joking je*

8. dorg boleh jadi good listener. bila aku ada prob. atau emo.

9. rasa selamat. tak perlu risau pasal perogol bersiri ke ape. sbb aku ada bodyguard yg ramai. and ye. aku yakin bodyguard aku bukan perogol sbb aku kenal kawan-kawan aku.

10. rasa cool. HAHAHAHAHAHHAHA *ok tipu*


tapiiii.. afiq aimran ahmad tetap cinta hati aku.

iwa, yanie, sara, nana, & fiza tetap kesayangan aku.

zuha, ya, syira, yatie, sheri, ckin, mar, zaret, dila, kamal & iema tetap kawan sampai mati aku.

and segala kawan-kawan perempuan lain - wendy, kina, alia, bella, anisah etc etc.


so jangan salah anggap bila kau orang nampak aku jalan dengan lelaki tengok wayang, pergi makan, main gladiator tengah2 stage, main bowling, atau buat segala benda bodoh yang lain.


aku bukan gedik.


kalau kau kawan aku, aku tau kau tau siapa aku.


thank you.

4 comments:

  1. aku ingat lagi.. masa gi kenduri nampak malu2 jer.. padahal erni kata ko peramah.. haha

    ReplyDelete
  2. aku kalau first time jmp orang aku mmg slow sikit. kalao sorang-sorang takpe. kawan ramai2 aku mmg mcm blur sket.

    ReplyDelete
  3. x slow mana pun 1st time jumpa...makan leh tahan la pelahap..haha..pastu suka belek aksersori

    ReplyDelete
  4. dgn kau lain atrix. hehehehe.

    ReplyDelete