Tuesday, February 16, 2010

happy valentine's day

opps. jgn salah paham. bukan aku sambut pun. pada aku tiap2 hari pun adalah hari menghargai orang yang kita sayang ;)


anyways,

aku & adik aku tgk cerita valentine's day few days back. ok tipu. aku tgk smlm :P

cerita dia aku bg 9/10. almost perfect. lebih best dari love actually (kalau nak dibandingkan dengan cerita yang banyak star blakon in one movie and everyone has different story)

some part mmg menyentuh hati. oh i almost cried. sumpah tak tipu. part mana? better korang tgk sendiri. aku kasi clue: part julia roberts.


so aku ada OST valentine's day utk korang dload. bagi sapa-sapa yang tak tgk lagi. bleh pegi wayang berdekatan. kalau kedekut sgt, dload aje. telesync je la tapi. mungkin bleh tnggu sket masa lagi. hahaha.



DOWNLOAD HERE

1 comment:

  1. wahhh tggi ko rate.. aku mau tengok la gini next week after exam.. berjiwang sorang2 kt cinema. boley ke? agak2 pathetic tak :(

    ReplyDelete