Tuesday, February 16, 2010

sudah malam. sila tidur.

11.25pm jam lappy kokak aku ni. tah btol ke tidak. aku anggap je la betol even cpat beberapa minit. orang kata kalau suka set jam awal from actual time, mmg jenis takleh tepati masa. lol. peduli ape aku. mmg aku takleh tepati masa pun. huahua.

ok. berbalik pada topik asal.

sebenarnye aku ada end posting surgery esok. hadoi hadoi hadoi. aku nekad tepat jam 11.30pm mana2 pun jam kat msia ni, aku nak tidur. ape nak jadi, jadi lah. huhu. kamikaze gila. esok terkangkang sorang-sorang time exam T__T

untuk manusia-manusia awesome di luar sana, yang masih berhati perut, bertali pusat or watever, thanks sebab masih sudi nak jenguk2 blog ni even tak tinggalkan komen pun. (ayat taknak kesian lagi la?) takde. bukan nak raih simpati ke ape, just nak mintak maaf sebab aku mmg suka hangat-hangat taik ayam pun. lol. buat blog separuh jalan, then tinggalkan terbengkalai kalau bleh dihurung lalat pon lalat jijik nak hinggap T__T

anyways, aku busy la. sumpah tak tipu. ok aku tipu diri sndr. sbnrnye masa aku ngan orang lain sama je 24 jam sehari. cuma mungkin kelemahan aku. di samping stress2 yang ada menyebabkan otak aku makin lembab dan makin tidak kreatif (ceh! padahal sebelum ni tak pnah pon kreatif)



mata pun da ptosis. separuh bukak. kalau nak sendal dgn tooth pick pon da takleh da. sbb mata berat sangat.

saya sudahi bebelan hari ini dengan ucapan: sudah malam, sila tidur. jangan jadi burung hantu.

timekasey~

2 comments:

  1. haha sengall. tahap ptosis tu tak tahan tu.. sekali time2 tnpa di duga kena bilatarel amaurosis fugax.. tak pasal2 la kan.. haha ape2pun ptosis tu molek lg, jgn exopthalmos.. aku takut! :p

    ReplyDelete
  2. beb aku still ur silent reader..xpa,pasni ak drop2 le sket comment ye.byk2 kang ko nyampah lak! har3

    ReplyDelete