Tuesday, March 30, 2010

random.

tiba-tiba rasa rindu kat iphone bila tgk semua orang carry iphone. sabar-sabar. nanti ada duit baru boleh pergi repair lagi. berbaloi or tak. tak dapat nak di pastikan. kalau banyak duit dah lama sambar iphone baru. walaupun sekarang trend orang angkut blackberry ke sana ke mari, iphone still pada aku ada value tersendiri. sayu pandang iphone yang dah rosak. kalau lah buat cpr atau guna defibrillator boleh hidup balik macam manusia yang nazak, dah lama aku buat. tapi apekan daya :(


**************

nak main paintball lagi this saturday. ada orang nak join?


**************

setiap hari senyap-senyap baca blog orang. kalau ada anugerah silent reader yang agung, award tu jangan lupa pass kat aku. mintak maaf kalau aku tak pernah tinggal jejak. korang care atau tidak. yang pasti setiap blog aku masuk, aku tak pernah lagi rasa kecewa. unless tuan tanah tak update berzaman tondan. other than that, aku memang kagum! korang tulis blog dari umur 4 tahun ke?


**************

sorry aku tatau earth hour ada lagi. haha. memang ketinggalan zaman. takde tv ok. see? jimat tak? lol. sebenarnye sebab tv dah dikidnap. and aku pulak jenis baca-gossip-artis-tapi-tak-baca-berita-semasa. haha.

berguna ke earth hour tu? propaganda je?

sampai sekarang sejak mula ada kempen earth hour aku masih tak boleh terima dan tak boleh fikirkan rasional nya. dalam masa 1 jam tu berapa sangat lah elektrik yang korang boleh jimat kalau korang memang dasar keluar-bilik-tak-penah-tutup-lampu-dan-aircond. hmph.


**************

kelas dari pukul 8pagi sampai 6petang memang boleh buat aku gila!


**************

sekian.

3 comments:

  1. per ko ngarut ni boo?? pening aku baca!

    ReplyDelete
  2. eleh ko tu mmg sting. aku bace steady je. tak pening pun. ko ni xmemahami hati & jiwa raga boo :p

    ReplyDelete
  3. ye laa... ko sama2 lesbo memang sama memahami wakakakakaka

    ReplyDelete