Monday, March 15, 2010

suatu masa dulu.


haaa... penah tengok tak orang pakai selipar besar?


masa kecik-kecik, mak aku kata aku selalu pakai selipar besar.

ingat kan bila besar aku ada la fashion sense sikit and tidak lagi pakai selipar besar dari saiz sebenar. tapi hampeh. sampai form 5 aku masih pakai selipar besar. relek aje. sampai satu hari kawan aku kata, "kau pakai selipar macam ni pegi dating, bf pun lari" haha. time tu aku buat muka tak reti je.

cerita di sebalik selipar besar: aku pegi BATA nak beli selipar. cheapskate gila pakai selipar bata. haha aku peduli ape. aku nak beli saiz 6. tapi taktau kenapa sengal aku beli saiz 9. aku beli selipar tu time form 3. siap ikut pindah pegi jasin pakai sampai form 5. tambah cool siap ikut aku sampai matrix. lol. memang terbaik ah. bestfriend aku. siap angkut bawak pegi main basketball. relek aje. sampai one day..


selipar tu dipijak basketball player yang lain :( and putus T___T

ever since that, aku berazam untuk mempunyai sedikit fashion sense. dan tidak pakai selipar besar lagi.


and aku ada pengikut! hehe. nanti aku update gamba die dgn selipar besar. takde pulak dalam lappy ni. ;)

No comments:

Post a Comment