Wednesday, April 7, 2010

121-

syarat: choose only one.

1. makan atau tidur?
- tidur. aku sanggup tidur dan berlapar sebab malas carik makanan tengah malam.


2. baca atau kira?
- dulu suka kira. subjek favourite aku time spm adalah fizik. oh kagum. sekarang dah bodoh matematik. jadi aku suka baca. oh terpaksa sebenarnya.


3. spec atau lens.
- lens. spec buat aku nampak tidak cute. HAHAHAHAH. ok tipu. aku tak cute even aku pakai lens skali pun.


4. motor atau kereta.
- kereta. aku takde lesen motor. aku penah jatuh motor banyak kali masa bawak motor secara haram time kat india.


5. kopi atau tea.
- kopi buat aku migraine. tea buat aku gastrik. aku pilih milo. boleh?


6. short or long pants.
- kaki aku tak kurus dan tak hot. so aku pilih long pants.


7. lelaki atau perempuan
- aku prefer lelaki. tak banyak kerenah berbanding perempuan. lagipun aku straight! haha.


8. facebook atau friendster?
- sumpah aku dah lebih 1 tahun tak bukak friendster. so aku pilih facebook.


9. rock atau dangdut.
- tolonglah kalau taknak kena maki hamun jangan la bagi aku dengar lagu dangdut. tak rock la weh!


10. kasut atau selipar.
- selipar. lebih jamban lebih cool. tq.

sambungkan..

1. saya suka.. tidur dalam kelas.

2. saya makan.. apa saja tolak batu dan kayu, serta benda-benda haram seperti vavi mahupun siput vavi walaupun ia tidak haram.

3. saya minum.. apa saja asalkan bukan beer, vodka, champagne, margarita atau alcohol yang lain.

4. pada suatu hari.. saya selaku ketua group kena mara sebab tak perform. jadi saya terus menyimpan kebencian pada subjek tersebut.

5. kawan-kawan saya.. siapa saja yang boleh buat saya gembira.


3 benda yang orang tak tahu pasal anda:

1. saya tak makan karipap.

2. saya tak suka makan daging.

3. saya pernah belajar piano seawal umur 7 tahun tapi sebab belajar tak habis jadi saya tak mampu jadi macam maksim.


*sepatutnya tag blogger lain untuk buat. tapi aku malas hehe. kalau korang rajin, korang buat ea ;)

1 comment: