Friday, August 27, 2010

Alhamdulillah.

setiap kali dengar lagu Maher Zain mesti rasa nak nangis. emo? biarlah.

rasa kerdil sangat-sangat kat sisi Allah.

semoga Allah pelihara keimanan, kesihatan, kesejahteraan aku pada tahun-tahun akan datang.

semoga Allah sihatkan ahli keluarga ku supaya aku mampu balas jasa baik diorg.

semoga Allah berikan petunjuk, mudahkan jalan dalam apa pun urusan.

semoga Allah berkati setiap patah perkataan yang aku pelajari, supaya P2S1 nanti berjalan dgn lancar.

Alhamdulillah untuk 25 tahun aku hidup, tak ternilai rahmat yang Allah dah bagi.

Alhamdulillah untuk 25 tahun keluarga aku ada sama-sama untuk kongsi semua rezeki yang Allah limpahkan.

Alhamdulillah untuk 25 tahun setiap rasa sedih, kecewa, marah, gembira, aku mampu kongsikan dengan mereka-mereka yang aku sayang.


Allah kurniakan rasa sedih supaya aku lebih kuat.

Allah kurniakan rasa marah supaya aku lebih sabar.

Allah kurniakan kepayahan supaya aku beringat-ingat.

Allah kurniakan kesenangan supaya aku tidak lupa pada yang papa.

Allah kurniakan aku keluarga, kawan-kawan, dan semuanya. supaya aku tidak hidup sorang-sorang kat muka bumi ni.

Alhamdulillah sepanjang 25 tahun Allah pernah buat aku gagal supaya aku terus berusaha.
Allah buat aku sakit supaya aku terus ingat pada Dia.

Alhamdulillah.

Alhamdulillah untuk semuanya.

Allah, I wanna thank You
I wanna thank you for all the things that you’ve done
You’ve done for me through all my years I’ve been lost
You guided me from all the ways that were wrong
And did you give me hope

1 comment:

  1. xsalah ko nak nanges dgr lagu tu.. aku dgr lagu maher zain pun rasa meremang jer.. sungguh indah muzik dan senikata..

    ReplyDelete