Friday, August 27, 2010

hari jadian.

orang kata a year older, a year wiser. tak tahu kenapa aku rasa sebaliknya *mungkin sebab aku takde wisdom tooth so aku tak la wise lagi* ok aku tipu yang tu.

sungguh2 aku terima kasih untuk kawan2 yang susah payah belikan kek. even sambutan sedikit awal dari yang sepatutnya. mungkin sebab weekend nanti ramai pulak yang nak balik.

dah lebih 2 minggu kita puasa. satu patah perkataan "salam ramadhan" pun aku takde letak kat blog. ampuuunnnnnn. sebab *ok ni alasan* aku busy :'(

blog pun tak update. sesungguh nya aku turn out to be orang yang makin malas. dan lembab juga. kerana terlebeh makan setiap kali buka puasa T.T patutlah orang kata buka tu berpada-pada. huhu.

sempena bulan mulia ni aku nak korang dengar lagu ni sure korang jatuh cinta punya




entry mcm skema sket. hoho ape2 je lah ;)

No comments:

Post a Comment