Friday, August 27, 2010

hari jadian part II

birthday celebration @pak putra melaka. nan dia tak payah cakap la gebu siut. makan satu kenyang 12 jam. confirm! belum ambik double cheese naan lagi dengan tandoori chicken pergh kurang pahala puasa aku. haha

bila wendy ajak makan luar aku cuma fikir, wendy ajak keluar makan. coz we always hanging out together for movies or anything. so aku tak fikir ape2 pun.

turns out to be malam yang sangat meriah dengan orang-orang. and tambah lagi muji share same birthdate. so kami celebrate sama2 :)

the whole F2 darlings ada. which is kinda rare.

askar-askar gua pun ada. rare jugak. except untuk aktiviti makan-makan yang biasa.

ain pun ada. lagilah rare. haha

thanks for those who came. gua terharu rasa nak menangis T.T

tapi terpaksa blah awal sebab wani punya kereta rosak. so aku sebagai superman upahan kena la tolong -__-"

poyo.

sdey kena nyalakan api sendiri hahaha

we share same birthday!

gadis-gadis
*from left to right: muji, subi, me, siti, sharmila & wendy*

left to right: radzi (separuh), hassan, juen & yunyaw

left to right: zaki, ain, shidan, dan askar-askar: radhi, amad & radzi (separuh lagi)

balik kolej ini yang dorg buat haha nasib baik aku tade :p

botol2 yang pelik2 tu bukan botol arak ye harap maklum. tu sebenarnye minum arab. apa tah nama dia aku pun lupa.

naan kat sini memang terbaek lah!

**semua gambar dari camera wendy :p thanks babe ;)

No comments:

Post a Comment