Tuesday, October 13, 2009

saya sudah tua.

tengah sakit-sakit prot ni, bleh pulak browse2 internet. tgk youtube. tbe2 huahuahua. tertgk pulak video-video artis zaman dlu. yg kalau skrg ni masyaAllah, lawak gle tgk dorg. tapi zaman dlu tak payah ckp, mmg big fan! haha. bagi sape-sape yg membesar same2 ngan aku, kenal la dorg ni sume. antaranya:

1) KRU
ok. not skrg pny version of kru. ni zaman dorg pakai baju-baju besar. zaman filem awas & cinta metropolitan. haha. awas tu best siut. tah mana nak dload movie die skrg. sbb zmn tu belum wujud kot vcd ape tah lagi dvd. so ssh kut nak rip dari tape tu. haha.



aku rasa dalam banyak2, group ni yg bertahan sampai skrg. mungkin sbb mmg da background dorg pon org kaya & berpelajaran. so mmg sukses la kirenye.



zaman kanak-kanak dlu sanggup kumpul duit belanja sekolah semata-mata nak beli kaset kru. surprisingly, sampai skrg kalau ada lagu kru aku mmg bleh siap nyanyi. kire hafal abis la. buku skolah pon aku tak hafal mcm ni. hahaha. kalau tak silap aku, aku siap penah pegi tgk performance dorg and siap amek signature. LOL. super classic oke.

2) 4U2C
huahuahua. mmg ramai akan ingt disc yg besar gajah, tarian yg tah ape2 & tambah pulak kadang2 dress up dorg. haiii.. bleh tahan... buruknye. HAHA. group ni ade 7 org, kire paling ramai mbr (kalau masih ade skrg, and if menang ape2 award, mesti 7 7 tu berlumba naik pentas cam rabbani :P). tapi ttp bes jugak. kalau tgk videoclip fiona dlu, haha. best wei. jgn gelak aku tau dulu korang pun minat 4U2C. haha. paling aku suka, adik. cute gle dlu. hehe. and dulu ade drama dorg as 1 family. and ada lagi satu drama jugak dorg belakon. masa tu adik cute gilaaa *drooling*
tapi skrg adik ni da kawen *sobssobs*

selain AC, yan, lan, azam, adik, joe, yg laen aku pon tak ingat la tah la sape mbr die lagi. sampai skrg lagu bergema takbir di hari raya tu aku layan. kehkehkeh

yang baju biru bercap hitam, bawah kiri sekali tu la adik. kihkihkih


3) A to Z
wuhuu. group ni mmg aku suka gile dulu. paling aku suka jeff. muka cute gle. time dlu la. skrg ni tatau la. haha. and rasanya fendi da meninggal dunia dah. taun brapa aku tak ingat. and digantikan dgn sape tah nama mamat tu, anak shahrudin thamby.


layan aje lagu neh


4) nico
aku tade la minat sgt group ni. tapi affa nico tu mmg cute. HAHAH. lagu paling takleh lupa, yg 'aku nico nak cerita, cerita bla bla' ape tah tajuk die. haha. aku rasa lagu 'inilah nasibku' kot.





and few others group lagi. cam res2, feminin, ms'teen, elite. hehe. tapi dah nama group perempuan, mesti la tade la bigfan sgt. tapi lagu tetap layannn. haha

skrg ni aku kurang layan groupies camni. tak rock lansung. haha. plus kalau group camni skrg, lagu nak lentok2 je. sume lagu puja pempuan. sume pasal cinta. bosan gle. tak cool lansung.

1 comment:

  1. hidup KRU!!! hahaha aku dlu fanatik amat ngn diorg 3 ekor tu :p

    ReplyDelete