Tuesday, October 13, 2009

uncoolness.

hiasan semata-mata

kenapa baju OT mesti besar gila babi?

saiz baju tulis M. tapi aku rasa cam saiz XXL. dia ukur kat badan siapa agaknye ye?

ok la. bagi aku yg gemok ni takpe la. byk ruang yg teroccupy oleh lemak. tapi utk yg super kurus mmg kesian. aku tgk kawan aku asik pegang je baju dia. tak selasa kot. haha. kesian.

ye. masih ade part yg tak selesa. seluar panjang gile. nasib la sluar getah. kalao seluar yg ikut saiz (mcm jeans or pants yg biase tu) mmg selamat. aku tak dpt imagine besa die mcm mana. haha.
sbb aku ni pendek, so terpakse lipat2 kat part pinggang tu. oh sgt kesian.

sbb aku pendek jugak ble time masuk OT, aku terjengkit2 nak tgk ape la yg doktor tu tgh buat. haha. another kesian utk aku. dush2.

tapi sbb aku pendek la, kawan2 yg tinggi2 belaka tu push aku ke depan. senang cte mengclear kan vision aku. even kne terjengkit2. at least lebih clear compared kalao diri kat belakang. yuhu!

dah berapa kali masuk OT baru sekarang nak complain pasal baju OT. haha. yang penting sangat tak cool berjalan ke dewan bedah (OT = operation theatre) dengan baju yg besar gedabak. plus dengan surgery cap yg da macam shower cap tu. haha. super duper uncool. tambah pulak kalao instead of entering the room thru scrubs room, tapi dah ikut main door, and looks like dummy ass, masuk OT blur2 ayam, tambah2 ke-uncool-annye.

what to do. medicine is totally uncool business. so deal with it :P

No comments:

Post a Comment