Thursday, January 7, 2010

azam tahun baru.

ngeh2. tiap2 taun buat azam. ade yg jadi ada yang tak. ape azam2 tersebut pon aku da takleh nak ingat. muahaha. tapi yang paling penting aku penah berazam dapat bf nama azam. HAHAHAH. mmg takkan la tertunai kan. sebab nak jumpa org nama azam pon payah. lol.

ok lets go thru this list:

AZAM TAHUN BARU GUA IALAAAHHH: *bunyik drum*

1. menunaikan azam-azam taun taun lepas. lol.
2. tidak mahu boros lagi. (gua berjaya belanja 20inggit je seminggu. wootttwooott) *tidak termasuk duit minyak lol*
3. belajar bersungguh2 -__-" (ok. ini serious. mesti start study!)
4. menjadi yang terbaaaaaaaekkkkkkkk *sigh*
5. ehem2. ni cam P&C sket. tapi gua akan buat sampai jadi 50 je tak lebih. *hemppss. azam ok. azam. idup mesti ada cita2. muehheheheh*
6. tidak akan selalu berhibur, membuang masa.
7. tidak terlalu banyak menonton wayang, dan shopping2 benda tak berpaedah.
8. membeli telefon baru (iphone gua da jahanam. sobsssobss) dan SLR baru (or at least lens baru) *buat muka simpati pada yang berkenaan*
9. tidak lagi tidor lebih dari 4 jam sehari. 2010 tahun utk bekerja keras!
10. tidak melawan cakap parents gua, adek bradek gua, dan bf gua. *err. i think this shud come earlier*



fuh fuh. tak bernafas nak tulis azam. gila lah. azam tanak yang poyo2 je lagi kan? tapi kalau tak poyo cam kurang macho gitu lol. dah kata cita-cita mesti mau besaarrr. baru la ada usaha. kalao takde cita-cita, takde planning suma pon tak jadi *eceh. padahal selama ni ikutt je. tak pnah planning apa-apa*


semoga berjaya!

3 comments:

  1. banyaknya azam ko boo.. bak sikit ler.. hehe

    ReplyDelete
  2. aku mmg suka baca azam org.. sbb nnt hujung thn aku leh tney org tu blk ape yg tercapai ape yg TAK TERGAPAI.. hehehe
    tp aku xsuke buat azam sndri. klu buat anak nama azam, nnt aku fkirkn :p

    ReplyDelete
  3. aku rs kalao aku ada anak nnt aku nak bg die nama azam la. mcm cool kan? spy kalao ade org mcm aku kt dlm dunia ni bleh la die bertemu jodoh ngan anak aku. HAHAHAHHAHA

    ReplyDelete