Tuesday, January 12, 2010

gosip cik jah.

ehem2. kita kembali lagi dalam rancangan masak memasak

erk,

silap.

hari ni aku nak kasi tips camne nak kasi blog korang famous.

1. make sure entry gempak2.

2. make sure korang pon rajin pegi tgk blog org. nak harap org je datang blog ko, ko pikir ko sapa? hanis zalikha? nuff said.

3. jangan asik menaip je. selang seli la dengan gambar. baru la tak boring.

4. ...

err. tu je kot. hahaha. mana la aku tau. sbnrnye aku tibai je. blog aku pon tak glamour hahaha.

*ok. aku sbnrnye tgh weng. stoned by never-ending-medicine-assignments*

dah 2 kali aku minum nescafe and still mata macam ada juta2 setan tgh ngayut. seriously mengantok. kepala pon dah sakit.

omg. i need help.

kenapa hegeh2 sangat aku buat keje ni? arghh!


______________
staying up late definitely makes u super hungry!

4 comments:

  1. at times, i hate & regret of being a medical student!!! huhuhu

    ReplyDelete
  2. meh nk hidang nescafe kt korang berdua. ngehehehehe.

    ReplyDelete
  3. eh skali kan. da pkol 3 pagi. aku nak tdo. tapi takleh!!! ni semua sbb nescafe tuuuu!! T___T

    ReplyDelete
  4. nescafe yg ko buat sndiri kn? bkn slh nescafe aku kn kn? hahahah slurpppp!

    ReplyDelete