Friday, December 4, 2009

cerita basi.


gua asyik cerita pasal cerita-cerita basi sbb sejak akhir2 ni mmg super busy. SUPER. busy to the max. lol. and ku perlukan waktu tidur 10 jam yg solid kerana kanak-kanak seperti gua mmg perlukan rehat yg ckup. tapi malangnye dapat tdo pon tak bape nak lena. pagi-pagi dah di haruk ke muar. uhuk2.

mintak mahap la kawan-kawan (even aku tau takde sape yg baca -___-) sejak kena pegi muar hari-hari ni. & tgh bulan 1 aku bakal lagi terseksa pegi muar berbulan2. menyebabkan otak aku macam kurang waras sket. penat. ye. mmg. amat sgt.

kenapa penat? naik bus tidor je kot??


oh ye. utk manusia-manusia pemalas macam aku ni mmg rasa letih sgt. pagi gerak pukul 7. petang pukul 6 baru sampai melaka semula. kalau hari2 aku drive pegi muar, confirm pas 2-3 bulan da kena service kereta tua aku tu. lol.

dalam kepenatan mengadap file dan tulisan doktor yg ntah apa-apa, berdiri berjam-jam dengar lecturer cerita pasal arnab dan kura-kura serta nuclear reaction nya (yg takde kaitan lansung pon dgn topik aritu), senang cerita kepenatan mental yg lebih nya, mula la otak aku pikir ntah apa-apa. mau buat ntah apa-apa. cth:

1) pegi bungee jumping. setiap kali tgh serabut la akan rasa nak pegi bungee jumping. kat mesia ni tade tmpt kot. satu-satunya wish yg mmg takkan tertunai. sbb? aku takut dok kat tmpt tinggi lol

2) berenang di lautan pasific. dan dimakan binatang seperti Carcharhinus amblyrhynchos lol

3) shopping sampai koma. (atau bankrup)

tapi yang aku dapat:

men-jakun di pantai.

dan tibai pizza. nasib tak koma.


oh. dan menjakun di zoo juga. tapi tak convert lagi gambar. malas.


ok la jugak. gua tetap had fun.

dah letih.

jom tido!

No comments:

Post a Comment