Monday, December 14, 2009

kenapa aku benci kau?


1. kau suka tinggalkan aku saat-saat aku perlu kan kau. especially bila aku PMS.

2. kau suka tanak respon kalau aku cerita pasal lelaki kacak dalam movie-movie inggeris yang kita tonton sama-sama.

3. kau suka ketawa dengan muka yang sangat annoying bila aku berkata sesuatu yg serious dengan muka yang memang serious.

4. kau suka mara bila aku membazir. tapi aku suka shopping :(

5. kau selalu membebel kalau aku degil atau buat salah.

6. kau duduk jauh dan kau payah nak datang jumpa aku kat melaka.

7. kau sangat irritating bila kau mara atau kau emo.

8. kau suka tanak makan bila aku beli macam-macam makanan. alasan: nak buat rasa je. tapi aku dah beli mcm nak mentekedarah. end up aku makan sorang dan aku gemok sorang-sorang.

9. kau suka miscall/call pagi-pagi dan kacau org tidur. memekak tahu?

10. macam-macam kau dah buat dan kau buat aku sentiasa nak ingat kau.


benci!

No comments:

Post a Comment